یونیت دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

 یونیت دندانپزشکی  ایرانی چه مسیری از پیشرفت را طی کرده است؟

 

یونیت دندانپزشکی   از جمله تجهیزات مهمی است که چند سالی هست که چند تولید کننده ایرانی اقدم به تولید ان کرده اند و تا به امروز هم مسیر خوبی را در این زمینه طی کرده اند وتوانسته اند نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کنند.این دستاورد بسیار امیدوارانه است که تولید کنندگان به سمت تولید تجهیزات دندانپزشکی رفته و امید است تا سایر تجهیزاتی که در داخل کشور تولید نمی شوند به تولید داخلی برسند و کشور ما در این زمینه به خودکفایی لازم دست پیدا کند.

همه تجهیزات دندانپزشکی از تجهیزات جزع کرفته تا بزرگ باید کیفیت خوب و بالایی داشته باشند زیرا کاری که قراراست انجام دهند به قدری حساس است که پایین بودن کیفیت کالا می تواند تاثیر منفی زیادی بگذارد.سلامت بیمار در خطر می افتد و تبهر دندانپزشک هم زیر سوال می رود. تولید کنندگان داخلی هم سعی براین دارند که محصولاتی را به بازار عرضه نمایند که از نظر کیفیتی تامین کننده نیاز دندانپزشکان باشد.

به طور مثال در سالهای گذشته یونیت دندانپزشکی  با برند ایرانی از سابقه خوبی برخوردار نبود و خیلی از دندانپزشکان ترجیحشان بر این بود که برندهای چینی خریداری کنند تا برندهای ایرانی ولی در این چند ساله تولید کنندگان داخلی با به کار گیری متخصصان خبره و توانمند هر روز عیوب دستگاه های خود را برطرف نمودند  و ما امروزه شاهد یونیت هایی هستیم که با برندهای چینی رقابت می کنند و اغلب دندانپزشکان ترجیحشان به برند ایرانی است.

البته هنوز راه زیادی داریم که بتوانیم با برندهای اروپایی وارد رقابت بشویم و این مساله دستاورد دور از ذهنی نخواهد بود و رسیدن به ان نیاز به امید و همت دارد تا بتوانیم روزی در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی در دنیا حرفی برای گفتن داسته باشیم و بتوانیم جزو خوب های دنیا در این صنف باشیم.این مساله تا حد زیادی می تواند برای اعتبار کشور مفید باشد و از طرفی دیگر ارز اوری بزرگی را برای ما به ارمغان می اورد و وابستگی ما را به محصولات خارجی به میزان قابل توجهی هم کاهش می دهد.

یونیت دندانپزشکی   جز دسته محصولاتی است که ظاهر ان برای دندانپزشک مهم است و اغلب دوست دارند که یونیتشان ظاهری شیک و زیبا داشته باشد. تنها ضعفی که می توان برای یونیت هایی ایرانی عنوان کرد ظاهر انها است.برندهای ایرانی ظاهری خشک دارند و دندانپزشکی که ظاهر برایش مهم باشد به سمت خرید این برند نمی رود. البته در سالهی اخیر طراحی طاهری برندهای ایرانی نیز بسیار مدرن تر از قبل شده است و دندانپزشک می تواند با هر رنگبندی دلخواهی که می خواهد البته فقط در قسمت صندلی محصول خود را سفارش دهد.

محصولات ایرانی هم توانسته اند استانداردهای جهانی را پاس کنند.فارق التحصیلان ما در رشته مهندسی پزشکی جزو دسته متخصصان در زمینه طراحی تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی هستند که باید از توانایی انها بعد از فارق التحصیلی استفاده شود به جای اینکه به کشورهای دیگر بروند و این استعدادو توانایی را در ان کشورها خرج کنند. ایمان واعتماد به این جوانان همیشه دستاوردهای بزرگی را به بار اورده است و  امید ما این است که بیش از بیش به این توانایی ها توجه شود و از انها استفاده شود.

برند های یرانی یونیت دندانپزشکی  امروزه با این اوضاع تحریم ها جزو دسته برندهایی هستند که با مشکل تامین قطعات روبه رو نیستند و هر زمان که شما نیاز به تعمییر پیدا کنید می توانید انها را خریداری نمایید .این نکته بسیار مهمی است که امروزه بسیاری از برندهای واردشده با مشکل نبود قطعات روبه رو هستند.

 

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 72 تاريخ : شنبه 20 مهر 1398 ساعت: 18:19

یونیت دندانپزشکی و معضلات واردات این محصول

یونیت دندانپزشکی    از مهمترین ابزارهای کار یک دندانپزشک محسوب می شود. انتخاب درزمان خرید این محصول کاری بس دشوار و زمان بر است ان هم به دلیل تعدد برندهای موجود در بازار است. اینکه دندانپزشک بخواهد راجع به برندی اطلاعات کسب کند و متوجه بشود که کدام یک از انها مناسب است نیاز به زمان زیادی دارد که اغلب دندانپزشکان به دلیل مشغله های کاری نمی توانند وقت زیادی را صرف این کار بکنند.البته با پیشرفت تکنولوژی و شکل گیری سایت های تخصصی در هر زمینه شغلی روش های خرید از شکل سنتی و وقت گیر به شکل مدرن و سریع تغییر یافته است.

امروزه هر دندانپزشک که قصد خرید هر محصولی را دارد تنها با یک سرچ کوچک در گوگل می تواند به سایت های تخصصی تجهیزات دندانپزشکی دست پیدا کند و با گشت و گذار در این سایت ها تمامی محصوات مورد نظر خود را خریداری نماید و تنها با یک تماس انها را سفارش دهد و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرد بدون اینکه نیاز باشد تا خود مستقیما به بازار مراجعه کند و وقت خود را صرف خرید نماید.

در بازا ر تجهیزات دندانپزشکی شناخت بهترین برند یونیت دندانپزشکی   کار سخت و دشواری نیست و هر دندانپزشکی تنها با استفاده از تجربه های همکاران خود می تواند بهترین محصول را انتخاب کند البته در برخی موارد این روش مناسب نیست چون ممکن است انها اطلاعی از برندهای جدید و با کیفیت تر ندارند و توصیه ما به شما این است تا از مشاوران تخصصی شرکت های عرضه کننده استفاده  کنند. این عزیزان اطلاعات کاملی راجع به جدیدترین محصولات دارند و بهترین نوع را به شما معرفی  میکنند.

البته به دلیل تحریم ها مشکلاتی هم برای محصولات خوب  در داخل کشور به وجود امده است. برندهایی در بازار تجهیزات وجود دارند که از نظر کیفیت بسیار خوب و شناخته شده هستند ولی در داخل ایران امکان ارائه خدمات برای انها وجود ندارد فلذا خریداران در زمان استفاده دچار مشکل خواهند شد از اینرو اغلب کارشناسان فروش این نکات را به دندانپزشکان گوشزد می کنند تا مبادا گول کیفیت خوب محصولی را بخورند و بعد از تهیه در ارائه خدمات ان با مشکل مواجه شوند.

برندهای ایرانی یونیت دندانپزشکی   در سالهای اخیر توانسته اند نظر بسیاری از دندانپزشکان را به خود جلب کنند چون هم از نظر کیفیت به جایگاه خوبی رسیده اند و هم ازنظر قیمت در مقایسه با برندهای خارجی مقرون به صرفه تر هستند و از طرف دیگر خریدار از جهت ارائه خدمات خیالش راحت تر است و هر زمان که نیاز باشد تکنسین های شرکت برای ارائه خدمات در دسترس هستند و مشکلی هم از جهت قطعات ندارند.

البته سابقه بد محصولات ایرانی همیشه در ذهن خریدار وجود دارد و او را می ترساند تا دست به خرید محصولی ایرانی بزند ولی باید این نکته را توجه کرد که برخی از برندهای ایرانی در سالهای اخیر بر روی کیفیت و کارایی خود بسیار کار کرده اند و توانسته اند محصولی با کیفیت را به بازار ارائه دهند.حمایت از تولید کنندگان بستری را فراهم می کند تا انها بتوانند محصولات با کیفیت تری را به بازار ارائه دهند.این استعداد و توانایی در تولید محصولات با کیفیت در تولید کنندگان ما وجود دارد .

در حال حاضر برخی از برندهای خوب یونیت دندانپزشکی   دیگر وارد کشور نمی شوند.دو دلیل برای این امر وجود دارد یکی اینکه قیمت انها در داخل کشور بسیار بالا در می اید و بازار خریدی برای ان وجود ندارد و برای وارد کننده به صرفه نیست تا این برند را وارد کند و مورد دیگر اینکه تحریم ها مانع از ورود برخی از برندها می شود. نبودن برخی از این برندها موجبات نارضایتی فراوانی را برای خریداران به وجود اورده است و حتی تا مدتی بازار تجهیزات را دچار رکود بدی کرده بود.از طرفی خریداران نمی توانستند برندهای مد نظر خود را خریداری کنند و از طرفی دیگر فروشندگان به دلیل نوسانات قیمت ارز فروش خود را بسته بودند و این امر باعث شده بود تا شهد نا به سامانی های شدیدی در این بازار باشیم.

 

 

 

در ابتدای امر اگر نام برند ایرانی به گوش خریدار بخورد ترسی مانع از خرید ان شود ولی باید این نکته را بیان کنم که امروزه محصولات ایرانی امروزه روند رو به رشد خوبی را طی کرده اند و تا جای ممکن توانسته اند نیازهای مشتری را به خوبی پاسخ دهند و خدمات پس از فروش انها نسبت به برندهای چینی بسیار بهتر است و اگر دچار خرابی شوند با مشکل کمبود قطعات روبه رو نخواهند بود و به سرعت مشکل رفع خواهد شد ولی برندهای چینی بعضا با تحریم های به وجود امده دچار اختلال در ارائه خدمات شده اند.

هرچند که محصولات داخلی دندانپزشکی از جمله یونیت دندانپزشکی   و سایر تجهیزاتی که در داخل تولید می شوند راه زیادی دارند تا بتواند به با کیفیتی و زیبایی برخی از برندهای مطرح دنیا برسند ولی این مساله ای دور از ذهن نیست و توانایی بالقوه ان در جوانان متخصص ما وجود دارد که با فراهم سازی زمینه ان می تواند بالفعل شود.همانطور که شاهد هستیم در این سالها برندهای ایرانی از کیفیت و کارایی بالاتری نسبت به برندهای چینی برخوردار بوده و توانسته اند نظر بخش زیادی از بازار را به خود جلب نمایند.

متخصصان ما در این سالها در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی اقدامات مفید و کار امدی را انجام داده اند ولی کافی نبوده و انتظار می رود با این انرژی و پتانسیلی که وجود دارد بیش از توانسته باشیم قله های تولید را در نوردیده و به موفقیت برسیم.با توجه به پتانسیلی که در کشور وجود دارد تولیدات گسترده نیستند در واقع چرخه تولید به خوبی انچه که بایدباشد نیست.

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 61 تاريخ : شنبه 6 مهر 1398 ساعت: 17:36